jag

Just nu sitter jag och stirrar på mannen jag älskar, jag kan inte sluta tänka att detta är mannen i mitt liv! mannen som jag vill ska bli far till mina barn , som jag skall finnas för tills sista andetaget.

När jag ser på han blir min själ lungn och varm och orden jag älskar dej ekar i mitt huvud, jag älskar han så det gör ont i själen, detta kallas kärlek har jag hört, och detta är något nytt för mig ständig rädsla att förlora något jag älskar mer en vad jag älskar livet.

Du smyckar mitt liv ,med all din lycka jag älskar dej och kommer alltid där efter
tycka<3

Jag vill göra allt för han, så nu skall jag ordna upp så vi har samma intresse här haha,
Ja fotboll det är inte min grej springa efter en boll, hmm förstår inte vad det skall vara bra för :S men en gång skulle ni sätt mig inte för jag sprang en hel del men lite inte för jag gjorde mål på ett manligt sätt, jag fick bollen i huvudet och den stutsa in i mål :) bingo världens nickning och hjärnskakning. En gång har jah sett en match, bamm bamm Usa och Algeriet, sedan gick jag ofta på IFK matcher förr i världen men det handlade mest om ölen ;) Men nu skall jag bli fotbolls intresserade jag försökte lära mig fifa10 det går framåt hahha not. men vänta bara jag skall allt bli chealsea fan :) säger jag i dag men undra det.
Kollade precis över hur mycket jag shopat kläder smink och skor på ett år 200 000 lovley göra ångest har jag, fan helvete vad kunde jag inte gjort för dom, men detta året e det bara skola men vad skall man göra, måste sluta, denna månaden var det närmare 8 tröjer och förra månaden 11 stycken men vad är som fy jag e trött på mig själv...
.Min kärlek, mitt liv lyssnar på akon,och drömmer om dig.
Julen närmar sig,underbart skall jobba på den mysiga avdelningen skäret, jag älskar mitt jobb ibland längtar faktist <3 sedan skall jag hem till min syster men Alusine<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0