Välkommen





Välkommen till min blogg!

Nu minns jag varför jag slutade blogga sist, jag har så mycket som jag vill ha sagt samtidigt som jag inte kommer på något alls, då jag väl sitter här och stirrar på tangentbordet, blåses allt som fanns innan bort och jag får beslut ångest! vad skall jag tala om? vad skall jag inte tala om? vad skall man börja?

ämnen som jag gillar och kommer dyka upp i bloggen

*Islam- Halva min ungdom handlar om islam, och dess lycka inte dess olycka som folk talar om jämt, utan det vackra syn sätt , det som i min verklighet är underbart <3 och inte den felande synen som håller ledning i vårt sverige.

*Etik, socialt, omvårdnad och människos syn sätt på varandra- som ni förstår utbildar jag mig tilll undersköterska och älskar mitt jobb som vårdbiträde.

*Politik- jo det är intressant

*Shopping- min stora kärlek, som alla andra tjejer.

*Kärlekslivet- Min blivande man inshallah

*Livet, mitt liv, mina åsikter, jag talar ut <3 detta är några av de många saker jag tänker skriva om .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0